مصاحبه آرشیو خبر ها
خوش بینی مالك یوونتوس از آینده بانوی پیر با ساری

خوش بینی مالك یوونتوس از آینده بانوی پیر با ساری

 

جان اِلكان مدیرعامل 43 ساله هولدینگ EXOR و یكی از مالكان اصلی باشگاه یوونتوس در حاشیه مراسم سالیانه یوونتوس در ویلای شخصی خاندان آنیلی در منطقه ویلار پروزای تورین در گفتگوی كوتاه با شبكه تلویزیونی Sky Sport Italia پس از مدت‌ها در خصوص یووه سختن گفت.

 

دورهمی ویلار پروزا بدون تغییر در ماهیت، با نوآوری‌های فراوان هر سال میزبان خانواده یوونتوس است. این گردهمایی در واقع ضیافتی است خانوادگی میان گذشته و آینده یوونتوس.
جشن امروز یوونتوس به افتخار دستاورد فصل گذشته‌اش برپا شد؛ با این حال ویلار پروزا فرصتی مناسب برای دیدن شِمایی از یوونتوس در آینده پیش‌رویش نیز به حساب می‌آید.
خوشحالم كه ساعتی خاطره‌انگیز را در این جشن، كنار آندره‌ا، بازیكنان و تمام اعضای خانواده یوونتوس گذارندم؛ عزیزانی كه به معنای واقعی كلمه مفهوم «یوونتوس» را می‌فهمند.
هیچ منافاتی میان «برنده شدن» و «ارائه بازی زیبا» وجود ندارد. اطمینان دارم ساری می‌تواند نسبت میان این را كشف و در یوونتوس به بهترین شكل ممكن تفسیر كند. 
تا آنجا كه می‌دانم او از جو تیم، عملكرد یووه در بازار نقل و انتقالات و بازیكنان تازه‌وارد كاملاً راضی و در هماهنگی كامل با باشگاه است.
خوشحالم كه سرمربی جدیدمان مائوریتسیو ساری می‌تواند در خانه اینچنین بی‌واسطه با هواداران و احساسات آنها مواجهه شود. 
با ساري نیز هدف اصلی یووه همچون همیشه فقط «پیروزی» است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: